0 نظر

درباره‌ی موسسه :
موسسه‌ی سنسوری لاجیک در سال 1998 تأسیس یافت. در آن سالها پیشرفت‌های شایان توجهی در زمینه‌ی علوم مغزی حاصل شده بود و یافته‌های محققان نشان از آن داشت که هیجانها و عواطف نقشی محوری در فرایند تصمیم‌گیری افراد دارد.
سنسوری لاجیک با درک این موضوع، بوسیله‌ی ابزارهای رمزگشایی چهره که ریشه در اقدامات ابتدایی چارلز داروین دارد به بررسی واکنش‌های هیجانی افراد پرداخت. بعدها ابزار ابتدایی رمزگشایی چهره به سامانه‌ی فعال رمزگشایی چهره(FACS) بوسیله دکتر پائوال اِکمان (Paul Ekman) و همکار وی والی فریزن (wally Friesen) ارتقا یافت. رمز گشایی از چهره روشی غیرتهاجمی است دراین روش چهره به بخش‌های موسوم به واحدهای فعال تقسیم‌بندی می‌شود، و حرکات ریز چهره و عضلات آن به دقت ثبت و تحلیل می‌شود.

0 نظر

درباره‌ی موسسه:
این نهاد در سال 1997 توسط جری اُلسون از محققان و اساتید برجسته‌ی دانشگاه Penn، و جرالد زالتمن استاد و پژوهشگر صاحب‌نام دانشکده‌ی کسب و کار هاروارد تاسیس یافت. موسسه‌ی السون زالتمن که به اختصار OZA نامیده می‌شود، در زمینه‌ی تکنیک‌های استخراج و استنباط افکار انتزاعی و احساسات استعاری  مصرف‌کنندگان دارای تخصص است. تکنیک زیمت (Zmet) یا تکنیک استنباط استعاری زالتمن عمده‌ی فعالیت‌های پژوهشی این مرکز را شامل می‌شود.

0 نظر

درباره‌ی موسسه:
نورواینسایت یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تحقیقات بازار است که از تکنیک‌های منحصر به فرد تصویربرداری از مغز جهت بررسی و سنجش واکنش‌های مغز در مواجهه با محرک‌ها بهره می‌برد.
گفته می‌شودکه این موسسه تنها موسسه‌ی دارای مجوز رسمی در استفاده از این نوع فناوری است.
فناوری FMRIپیشرفته‌ی نورواینسایت به چگونگی تاثیر یک طراحی یا تبلیغات در سطوح منطقی و هیجانی فرد می‌پردازد.
فناوری مورد استفاده توسط این موسسه که به نام  Steady_state Topography(SST) شناخته می‌شود، سیگنال‌های الکتریکی منتشر شده از مغز را از طریق پوست سر به صورت لحظه به لحظه ثبت می‌کند . تکنیک SST نمونه‌ی ارتقا یافته‌ی دستگاههای الکترو واسنفالوگرافی است.

 

0 نظر

درباره‌ی موسسه:
شاید مزیت مایندسایگن به این باشد که با داشتن بانک داده‌ای از واکنش‌های مختلف مغزی مصرف‌کنندگان به شما امکان می‌دهد تا به مقایسه‌ی سطح انگیزانندگی محصول خود با محصولات مشابه بپردازید و دیدی عمیق‌تر به محصول خود بیابید. هدف این موسسه طبق اعلام خود کمک به شرکت‌ها در جهت بازاریابی اثربخش‌تر و فروش بیشتر است.
این شرکت خدمات خود را در بخش تبلیغات، سرگرمی، سیاسی، ... ارائه می‌کند.

0 نظر

درباره‌ی موسسه:
موسسه‌ی بایولوژی را به عنوان پیشرو ترین شرکت در زمینه‌ی بازاریابی عصب‌پایه می‌شناسند. وظیفه‌ی این موسسه افزایش، بهبود، و مدیریت پویای روابط پایدار میان برندها و مشتریان آنها است.

قبلی بعدی