0 نظر

درباره‌ی موسسه
این موسسه در سال 2008 به همت استفان سندز و ران رایت تاسیس یافت. این دو تن سالها قبل شرکت نورواسکن (Neuroscan) را راه انداری کرده بودند که بزرگترین تامین کننده‌ی تجهیزات و نرم افزار EEG به شمار می‌رفت و بالغ بر 3000 لابراتوار در سراسر دنیا از محصولات آنها استفاده می‌کردند. دکتر سندز و تیم او پس از فروش موسسه‌ی نورواسکن، تحقیقات خود در زمینه‌ی واکنش‌های مغز در مواجهه با تبلیغات را آغاز کردند. حاصل مطالعات این گروه نرم افزار نورومدیا بود که براساس میزان مشارکت مخاطبان با رسانه مورد آزمایش به این رسانه امتیاز می‌دهد.
این شرکت از پیش قراولان در زمینه‌ی تامین خدمات نورومارکتنیگ به شمار می‌رود و در سراسر جهان تعدادی نمایندگی دارد .

0 نظر

شرکت نوروفوکوس در امر کاربرد علم عصب‌شناسی در تبلیغات، تولید محصول، بسته‌بندی و سرگرمی پیشرو و رهبر به حساب می‌آید. این شرکت از سراسر دنیا و از دانشگاههای مشهوری مثل برکلی، ام‌آی‌تی، هاروارد و هبرو متخصصانی در سطح جهانی در زمینه‌ی عصب‌شناسی و بازاریابی را گردهم آورده است تا روشهایی را برای درک افکار، احساسات و رفتار مصرف‌کنندگان کشف کنند.
مشتریان نوروفوکوس شرکتهای معتبر دنیا در حوزه‌های مختلف از جمله خودروسازی، مواد غذایی و نوشیدنی، خدمات مالی، اینترنتی و خورده فروشی و بسیاری بخشهای دیگر هستند. اغلب این شرکتها در بین 100 شرکت برتر در رده‌بندی مجله‌ی فورچون قرار دارند. مشتریان آنها در حوزه‌ی سرگرمی جز غولهای رسانه‌ای دنیا در بخشهای پخش، تلویزیون کابلی و صنایع فیلمسازی می‌باشند. شرکت نایلسن یکی از سرمایه‌گذاران استراتژیک نوروفوکس است.

0 نظر

درباره‌ی مؤسسه:
این شرکت که در سال 1997 تأسیس شده است ابتدا در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتالی فعالیت می‌کرد. اما به مرور به سمت فعالیتها و تحقیقات نورومارکتینگی کشیده شد. آنها معتقدند که تکنیکهای مطالعه‌ی مطالعه‌ی افراد در سطح ناخودآگاه به محققان کمک می‌کند که بدون ایجاد عوامل مزاحم و مداخله گر واکنشها و بازخوردهای احساسی مصرف‌کنندگان را بررسی کنند.
آنها قصد دارند با اتخاذ این روشها محدودیتها و اشکالات روشهای گزارشی و مصاحبه‌ای را حذف کرده و مانع جهت‌گیریهای عمدی و غیر عمدی شوند.

1 نظر

درباره‌ی مؤسسه:
افکتیوا کار خود را با تحقیقات در مورد بیماران مبتلا به اوتیسم شروع کرد. آنها با استفاده از روشهای نوآورانه به افرادی که دارای مشکلات اساسی در زمینه‌ی ادراک احساسات بودند کمک می‌کردند. اما اکنون پا به عرصه‌ی بازاریابی و تبلیغات نهاده‌اند و از دانش و تخصص خود در درک احساسات در حوزه‌ی کسب‌وکار استفاده می‌کنند.
آنها برای کشف و اندازه‌گیری احساسات ابزارهای جدیدی ابداع کرده‌اند که به آنها در پیش‌بینی رفتار مصرف‌کنندگان کمک می‌کند. کیو سنسور (Q SensorTM) که یک حس‌گر زیستی است و بر روی مچ دست بسته می‌شود و از طریق رسانایی پوست واکنشهای احساسی فرد را در حین مشاهده یا تجربه‌ی یک پدیده بررسی می‌کند.

0 نظر

درباره‌ی مؤسسه:
سیلزبرین اولین شرکت مشاوره‌ی نورومارکتینگ در دنیا است. تخصص این شرکت طراحی  پیامهای تبلیغاتی برای شرکتها است، به نحوی که  بتوانید به دکمه‌ی خرید در مغز خریدار راه پیدا کنید. سیلزبرین از جدیدترین مطالعات علم عصب‌شناسی استفاده می‌کند تا بهروری فرایند و عملکرد فروش شما را ارتقا دهد. این شرکت تدوین‌گر اولین نقشه‌ی مغزی مصرف‌کننده برای یافتن مسیر دستیابی به دکمه‌ی خرید است. این شرکت که در سانفرانسسیکو امریکا تأسیس شده است، از سال 2002 این دکمه‌ی خرید را در مغز خریداران هدف گرفته است و ...

قبلی بعدی